niedziela, 8 sierpnia 2010

Nareszcie jest nowy album ROBYN "Body Talk PT1"

O Robyn chyba nie muszę dużo pisać...ta fantastyczna szwedzka piosenkarka i autorka tekstów nareszcie nagrała kolejną płytę, a raczej 3. Ja mam pierwszą z serii Body Talk i nie mogę się od niej oderwać. Wszystkie kawałki - oprócz pierwszego - są świetne. Robyn można ostatnio było usłyszeć na szwedzkich festiwalach np. Peace and Love czy Arvikafestivalen, a ja widziałam ją w sztokholmskim klubie Hornstulls Stand Etablissemang, gdzie była DJem. Malutka, drobniutka kobietka w niesamowicie modnych szmatkach i o magicznym głosie. Została zresztą ogłoszona najlepiej ubraną artystką ostatniej dekady przez magazyn ELLE. Jeżeli mieszkasz w Sztokholmie i lubisz ROBYN koniecznie kup bilet na Popagandę 27/28 sierpnia. Poniżej dwa kawałki z nowej płyty.


8 komentarzy:

Unknown pisze...

Wszystkie oprócz pierwszego kawałka? Dla mnie to jedna z największych perełek na płycie :) Ale może to właśnie jest siła muzyki Robyn, że nie są to "oczywiste" hity. Generalnie ta płytka jest dosyć zróżnicowana, co bardzo mi się podoba, co raz bardziej jestem od niej uzależniony.

TheMen'sSide pisze...

Jak dla mnie pierwszy utwór jest jednym z najlepszych :)
Słucham tej płyty bardzo często i za każdym razem podoba mi się bardziej :)
Czekam na kolejne wpisy :)
pzdr

MUZYKALABALIK pisze...

W takim razie wrzucam plytke od poczatku i probuje polubic pierwszy kawalek :) http://www.youtube.com/watch?v=RY04wR4zjw4

P.S. 12 wrzesnia Robyn zaspiewa "Dancing on my own" na MTV music awards

MUZYKALABALIK pisze...

Właśnie słucham drugiej płyty z serii Body Talk na Spotify

MUZYKALABALIK pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
MUZYKALABALIK pisze...

ARTYKULY O ROBYN:
http://wyborcza.pl/1,94899,8525322,Miejska_muzyka_i_uczucia_na_Free_Form_Festival.html

http://www.polskieradio.pl/6/241/Artykul/268867,Szwedzka-mowa-ciala

Lily pisze...

Your article is extraordinarily smart.I love to browse your diary's posts everyday and that i got vast facilitate from your blog and developed a replacement app how to get spotify premium free apk november
you'll check.Thanks for wonderful diary.

Nawazz pisze...

You will like it to enjoy our new app Stick Tennis Mod Apk which you could download and enjoy loose.