sobota, 2 lutego 2013

Szwedzka piosenkarka jazzowa ISABELLA LUNDGREN wydała debiutancką płytę którą jutro promuje w Täby Park Hotel

Odkryłam ją 2 lata temu w sztokholmskim klubie bluesowym STAMPEN gdzie śpiewała do akompanjamentu BRIAN KRAMER blues band. W każdą sobotę od 14:00 do 18:00 jest tam BLUES JAM i każdy kto ma ochotę i najlepiej talent może zabłysnąć na tej legendarnej scenie. Izabella Lundgren śpiewała tam często dla zachwyconej publiczności. Mnie tak zachwyciła, że nie mogłam o niej zapomnieć i ciągle wyczekiwałam płyty - i nareszcie się doczekałam.

"It had to be you" to debiutancka płyta Isabelli Lundgren - szwedzkiej piosenkarki jazzowej, która studiuje teologię i marzy by zostać księdzem :-)Z jej głosem i urodą lepiej żeby kościół w którym bedzie pracowała był ogromny, bo wierni (fani) bedą do niego tłumami podążać :-)


Płyta zawiera covery największych ikon jazzowych od Edith Piaf po Ella Fitzgerald. Jest spokojna i melankolijna. Jak dla mnie trochę za spokojna i nie uwydatnia wszystkich zalet głosu Isabelli...słyszałam w Stampen co ta dziewczyna potrafi, nogi miekną od "jazzyku" jaki z siebie wydaje. Poważnie! Dwie piosenki z jej płyty są na jej oficjalnej stronie

Od kiedy wydała płyte, jest na językach wszystkich mediów od TV4 Nyhetsmorgon po ELLE i dziennik Dagens Nyheter.

Jutro można jej posłuchać na żywo Täby Park hotel o 18:30 a dzisiaj poniżej!

Wystep Isabelli w Stampen, Brian Kramer na gitarze - z lewej, w kapeluszu (kapelusz to jego znak rozpoznawczy).

Isabella Lundgren w studio TV4, NyhetsmorgonIsabella%20Lundgren%20%E2%80%93%20You%20belong%20to%20me

Brak komentarzy: